Återbetalnings-och Returpolicy
Först och främst ärdetta ett avtal ingått med
våra betalningspartners för att skydda dig/oss, ochvi tar ansvar för tillämpningen av detta
avtal.
Genom att köpa våraprodukter accepterar du automatiskt vår återbetalningspolicy
nedan.
Tillhandahållandet avtjänster och skapandet av ett nytt konto medför kostnader för
Bobres. Se därför till att du verkligen vill ha tjänsten innan du betalar.Annars kan vi inte avboka
eller ändra tjänsten efter aktivering.
Vi tar ansvar för att aktivera tjänsten. Dukommer
att få full återbetalning om du betalade för en tjänst och vi inte kundeaktivera den, eller vid
något annat problem med tjänsterna från vår sida.Därefter kan du begära en full återbetalning, som
kommer att behandlas inom 2-4dagar.
Vid ett problem från kundens sida (problem
medenheten, internetproblem, felaktig användning av tjänsterna, etc.) eller om duinte längre önskar
använda våra tjänster av någon anledning, har du inte rätttill full återbetalning. Du har endast
rätt att begära en delvis återbetalning.
Delvis
återbetalning:
50% återbetalning om
du betalade förpremiumabonnemanget. 25% återbetalning om du betalade för grundabonnemanget.Delvis
återbetalningsbelopp = % * (totalt betalt - användningstid ochtransaktionsavgifter)
Vi
behandlar inte delvisa återbetalningar för1-månaders testabonnemanget (det är redan en test, bara
för att provatjänsten).
OBS! Om det uppstår problem med våra tjänstermåste du först
kontakta oss via e-post (contact@iptvia.se)
eller WhatsApp, ochvåra agenter kommer att berätta för dig orsaken till problemen och försöka
lösadem om det är möjligt.