Återbetalnings-och Returpolicy

Först och främst ärdetta ett avtal ingått med våra betalningspartners för att skydda dig/oss, ochvi tar ansvar för tillämpningen av detta avtal.

Genom att köpa våraprodukter accepterar du automatiskt vår återbetalningspolicy nedan.
Tillhandahållandet avtjänster och skapandet av ett nytt konto medför kostnader för Bobres. Se därför till att du verkligen vill ha tjänsten innan du betalar.Annars kan vi inte avboka eller ändra tjänsten efter aktivering.

Vi tar ansvar för att aktivera tjänsten. Dukommer att få full återbetalning om du betalade för en tjänst och vi inte kundeaktivera den, eller vid något annat problem med tjänsterna från vår sida.Därefter kan du begära en full återbetalning, som kommer att behandlas inom 2-4dagar.

Vid ett problem från kundens sida (problem medenheten, internetproblem, felaktig användning av tjänsterna, etc.) eller om duinte längre önskar använda våra tjänster av någon anledning, har du inte rätttill full återbetalning. Du har endast rätt att begära en delvis återbetalning.

Delvis återbetalning:

50% återbetalning om du betalade förpremiumabonnemanget. 25% återbetalning om du betalade för grundabonnemanget.Delvis återbetalningsbelopp = % * (totalt betalt - användningstid ochtransaktionsavgifter)

Vi behandlar inte delvisa återbetalningar för1-månaders testabonnemanget (det är redan en test, bara för att provatjänsten).

OBS! Om det uppstår problem med våra tjänstermåste du först kontakta oss via e-post (
contact@iptvia.se) eller WhatsApp, ochvåra agenter kommer att berätta för dig orsaken till problemen och försöka lösadem om det är möjligt.

VÄLJ EN PLAN
KONTAKTA OSS